thetillie

Movie night, candy, popcorn and family

Kategori:

Vet inte när jag kollade på film med min familj senast. Men den slutade som den alltid gör, både mamma och pappa ligger och sover, Tjofs och jag sitter och kollar. Så har det alltid varit^^
 När vi va mycket mycket yngre än vi är nu, Bestod våra fredagar av att hela familjen åkte till simhallen och badade i några timmar. Efter det åkte vi till godisaffären och köpte godis. Där efter var det DisneyDax.. slutade med att vi låg och sov i soffan.
Ibland e det så mycke enklare att vara ett barn. Man slipper tänka för mycke på saker runt om kring. Jag var iaf ett sånt barn som inte hade några som helst bekymmer i världen, förutom när min favorit Barbie tappade ett ben lr när jag insåg att jag inte hade någon Kent...

Jag tror jag tänker säga god natt nu! Sov sött allihop! Jag undrar hur min mardrömm kommer bli i natt... Kan ju hoppas att jag missar den;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: