thetillie

Tidigt i säng... kanske inte.

Kategori:

Nu ligger jag i säng precis spelat Super Mario på mitt Wii. Och innan jag började va kl runt 22. Så jag tänkte att det skulle bli lite tidigare i säng ikväll, för jag va trött just då, skulle "bara" spela en bana lr två. Nu e klockan snart 12 igen. Förstår inte varför tiden rinner iväg så fort! Usssch jag gillar inte att inte ha något riktigt ordning på dagarna lr tiderna. Jag vet när kl är 6 lr något efter (om jag ens är hemma) för då kommer pappa hem. Och när den är runt 22-23 för då går mina föräldrar och lägger sig. Men tiden där efter och före har jag ingen koll på.

Jaja, Tänkte bara påpekat att jag har blivit pigg och irriterad eftersom jag fortsätter och dör på super Mario. Störande! ^^   Konstigt att man va så mycke bättre på de när man va liten. Nu klarar man inte ens de simplaste grejerna.. Men jag tror ändå jag säger god natt här. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: