thetillie

<33

Kategori: Tillie

Måste bara tala om att jag verkligen älskar er två! hihi. Ni förgyller min dag varje dag;)

Nog med fjäsket.

Jag kom precis hem från stan, och det är svettigt varmt ute. Men jag älskar de!
Efter att jag hade varit nere på Hajen och handlat med 5000 andra så gick jag mest runt och väntade på att Malin och Stefan skulle komma hit. Jag gjorde en tårta med;) (bilden)
Malin kom först. Sen kom Mormor och Framor, Sist kom Stefan!! :D Med blommor och dricka och två bio biljetter! Snacka om att skämmabort mig. (men hur kan man låta bli?;))
Vi käkade lite tårta och tjöta och hade trevligt. Roligt när mina bästa får träffa lite släkt. Själv är jag dock av någon dum anledning sjukt nervös in för att träffa Stefans hela familj i morgon samtidigt^^
När klockan närmade sig 13, åkte mormor och farmor hem, och vi åkte ner till stan för att äta på Big Boys. Mmm så gott!!  Mys och gos på de, Stef skulle till jobbet halv 3 typ, och Malin skulle ut och gå med Elvis. Så jag gick en sväng på stan. Det blev ett nytt nagel lack. läppstift och två bh. Lite dricka. Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 18, då ska jag möta upp Sanna som ska bjuda på lite piknick. Nu vågar jag inte äta något för hon sa att jag skulle vara hungri^^ hihi

Hoppas ni har en minst lika bra dag som jag har! För min har varit perfa än sålänge!




Kör en liten fläta i luggen idag. Linne från Gina och shorts från gina oxå. Sen åker halsbandet från Lindex på oxå. Två små blommor i flätan me, Hoppas dom håller^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: