thetillie

ångrat sig?

Kategori: Tillie

God Dag!

Jag har en väldigt stor fråga innom mig nu. Och jag kan inte få något vettig svar.. Vill dock inte ställa frågan för jag är rädd för svaret.^^ Typiskt mig att vela fram och tillbaks till det blir för sent och jag har missat något bra.
Men men..

Igår överraskade min syster mig med att plinga på dörren redan halv 9 på morgonen! :D Hon hade tänkt att vi skulle käka frukost ihop och mysa lite, sen gå ner på stan för hon ville kolla vad vi har för "Mode" här i Sverige nu. haha
Men hon fick gott hänga me till ABF. Och ja hon tyckte synd om mig och fråga hela tiden vad fasen de va dom höll på med där. haha oslabar min^^ Vi fick iaf gå efter en timma på grund av mötet på Länsförsäkringarna.  Stan en stund. Sen körde hon hem mig, och en gubbe som stod ute och rökte sa att det va en fräck bil de där. "mjo den e rätt fräck^^" Va de din kompis? "Näpp min syster". hehe
När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad och låg och läste. Hade blivit genom blöt eftersom det regnade väldigt mycke igår.

Efter de väntade jag bara på att Stef skulle komma hit. Shiiiit vad jag vänta. haha Tappade nästan hoppet en minut eftersom jag va så jäkla hungrig och trött så jag va på väg att somna i soffan med skorna på. Men då plinga min telefon till och jag kudne springa ner och hoppa in i bilen!
Vi köpte hem Thai och kollade på film "Superbad", Riktigt rolig film! haha Sen låg vi bara där i soffan å försökte hålla oss vakna, så jag flyttade mig till sängen. Dåååligt val. Men för mig blev det en tidig kväll..

Fick även bokat hotell till gbg igår!

Ha en nice dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: