thetillie

Borta bra men hemma i soffan är fan nära på bäst!

Kategori: Helgen

God morgon alla underbart söta människor i solen!

Har själv haft ett sjukt roligt och bra dygn i min favorti stad Göteborg! Och på Pier Pressure 2010! Vi lyssnade på dom flesta banden, alla på de stora scenerna utan Takida.  Då lyssnade vi i Tältet i stället! Alla band vi såg va grymt bra live.
Dead By April va mycke bättre i gbg än dom va här i Varberg på skolavslutningen den 15 Juni.
Plan Three. Jag är så jävla kär.
Pendulum Va GRYMT bra! Har aldrig lyssnat på dom innan, men har börjat nu. Sicken jäkla energi!
30 S to Mars irriterade mig lite för han sjung  inte överdrivet mycke själv. Lät oss gör de ist. Men dom va grynmma.
Paramore! Som jag skickade ett inlägg igår. OM ni inte vet vilka dom är så.. Ja synd^^ haha Hayley Williams, Det är sån man ska vara på Scenen. ÄLska sin egna musik så mycke. Sjukt bra!^^
Him. Så jävla tråkiga på scen att jag blev besviken.. =/ Men dom va bra live och det lät bra som attans.
Sen såg vi oxå  Earlytobed, Kadawatha, Destine, Johnossi, inte hela tiden dom hade, men lixom gick dit i mellan de andra banden.

När dagen och kvällen tog slut, och vi hade ätit vad de nu va för något, druckit upp shoppat och varit på väg att piercat läppen, Tog vi spårvagnen till Stationen och började vandringen till hotellet. Vi svängde förbi 7eleven för lite natta mat och dricka. 
Väl inne på rummet och i den stora hotell sängen som var bäddad i vitt så började Malin sakna sin sötnos Emelie sin man och jag, hehe ja.. Så Malin och jag låg och myste en del. Vadå Hon frågade faktiskt chans på mig på sitt cigg paket. Kunde inte säga nej till henne percis!
Jag somnade vid 3. vaknade när malin låg och kramade min rumpa........ haha Hon älskar mig väldigt mycke, för hon låg ofta väldigt nära;D
Det blev frukost i sängen! Då saknade vi lite mer. Sjukt mysigt hade de varit iaf. Vi gick lite på stan. Åkte hem och Nej dom stod inte på Stationen och mötte upp oss som vi hade hoppats på^^ haha Men 5 minuter senare fick jag åka och hämta hans nykel för jag hittade inte min egna^^
Dagen och kvällen avslutades med en glass på tre toppar men Stef och Erik, Sen mys och gos i soffan. Till en Vampyr film. Ganska bra, fasten jag va så trött att jag inte la så mycke energi på filmen^^ Vid 12 sov jag mer lr mindre och dom gick.

Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska bli klar på Frisören, STRANDEN IDAG! Tänker barqa säga detta en gång. Men om två dagar är det en väldigt söt bloggerska som blir 22. Gissa vem? ;D

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: