thetillie

flädersaft och storstäd!

Kategori: Tillie

Tjabba tjena!

Hur e läget idag?
Själv känner jag hur min energi bara bygger upp sig! Ska städa kalrt i köket. vilket innebär allergi chock sen skulle jag tro, (städmedel e min värsta fiende.. kommer dock inte undan med de längre^^) DEt ska glänsa här tills Tjofsi kommer hem! bara 3 dagar kvar nu!! Fattar inte, men jag e typ nervös^^ Känns med som syrran ahr varit borta i 3 år, inte 3 månader! haha
Blev sjuuukt sugen på flädersaft när jag gick hem från ABF. Funderar på att åka till mammas och pappas frys och smugla med en hem^^ Ska be mamma fylla min frys med flädersaft i sommar<3 Jag ÄLSKAR flädersaft!
Vad tycker ni e godast när man verkligen behöver släcka törsten?

Nu ska jag börja städa! Hörs om en stund! Kanske berättar om mina nya planer om plugg;)

Ha det bäst!

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Jummet bubbelvatten!

    2010-06-01 | 11:58:26

Kommentera inlägget här: