thetillie

hur mångas ljus va de nu då?

Kategori: Tillie

God morgon

Känner mig gamla, för jag ser inte direkt framemot att fylla år i morgon.. Bara skit samma lixom. Förr kunde jag lixom inte sitta still på hela dan och verkligen inte somna på kvällen, låg självklart vaken när dom kom in och sjöng för mig.. Nu bor jag själv och kommer la få gå och fixa frukost på sängen själv, spela in mig själv när jag sjunger och sätta frukost på sängen och lägga mig igen, sätta på inspelningen och :D åhh va snällt! tack tack..
Mest jobbigt att släktningar ska komma hit, utan att mamma och pappa är hemma och tar hand om allt^^ haha Tråkigtas av allt är att det inte blir någon fest för mig.. Alla andra har vi fixat åt. buhuuu. ^^ haha  (bara lite putt;))

Men jag håller faktiskt på att städa. Ska snart börja tvätta med. Sen när jag är klar ska jag våldgästa Malin och dra med henne till COOP som faktiskt öppnar här i stan idag;)

Så nu ska jag njuta av min sista dag som 21... ^^  råkade vist nämna det två gånger iaf^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: