thetillie

im hiding from the world under my bed

Kategori: Helgen

Mamma och frida har precis varit här, var och pantade burkarna från i lördags. Vädret talar om en perfekt film kväll. Men har dock ingen att se med. 

I lördags hade jag sjukt roligt. Va länge en jag verkligen verkligen tyckte de va värt baksmällan dan efter^^Jag kom i säng runt 6 på morgonen. Då hade jag hunnit med en sväng ner på stan, (väldigt snabbsväng^^) Efterfest, ToaTenis och kollat på soluppgången.
På söndan åkte jag med Stef och Daniel och käkade pizza till frukost, efterrätt blev glass nere vid apelviken. kl 6 mötte jag upp Sara Emelie och Malin för att kolla på Sex and the city 2. Efter allt dåligt jag hört om den tyckte jag själv att den va riktigt bra.

Nu ska jag försöka fördriva tiden så jag kan lägga mig igen, som få minuterna jag fick sovit i natt va bra jobbiga iaf.

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: