thetillie

Lite vatten krig och en Milkshake

Kategori: Tillie

Nu har även denna extremt heta dagen tagit slut, för 9 minuter sen om man ska vara exakt. ;)
Stefan komm hit åter igen med glass! Men denna gången njöt vi av den ute i solen/skuggan utanför min lägenhet. Vi spelade Yatzy och kollade på Family Guy ute i solen. Mamma kom en stund innan han skulle åka hem... Kunde kommit lite lite senare tyckte ju jag, hehe. Men hon hade med sig en såpbuble manick! Haha den tyckte jag va ritkigt rolig! :D Sa hej då til Stef genom att kasta vatten på han. Dock hade han oxå vatten så ja jag blev blötast...
Mamma diskade medans jag fick nudlar grönsaker och bacon i magen. (<3)   Mamma hade även med sig min fläkt jag hade glömt hemma. Underbart de kommer att bli!

Stefan hämtade upp mig innan han skulle åka å jobba för en milkshake och en glass på donken. Vi satt ute under taket, det regnade och blixrta mysigt! Sen körde han hem mig innan han skulle dra till jobbet, för jag hade ingen lust att gå när jag inte hade musik.
Så nu har jag käkat lite popcorn och druckit flädersatft som mamma även hade gjort till mig! :D<3


Sov gott och dröm sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: