thetillie

Mopsiii

Kategori: Tillie

Tjabba Tjena läsare!

Läget?

Själv har jag mest troligt halsfluss! Var på Vårdcentralen med mamma och pappa. Och jag smittar Stefan som bara den med det^^ hihi Men han får skylla sig själv. Nu har jag iaf tagit första mega pillret, vilket jag ska fortsätta göra i 10 dagar 3 gånger om dan.... BLÄ! Tur det blir en relativt lugn helg för mig. Elin fyller på söndag så ska hänga med och fira henne lite på lördag, men kommer ta det lungt. Hade ju tänkt ta en hel nykter helg. Men får bara blir litelitelite gott ist^^

Imorgon ska jag förhoppningsvist vara med malin. Men hon är jävligt seg på att svara denna veckan så vem vet. Vette fan vad som tagit åt henne^^ haha

Tror faktistk jag ska ta och sova typ nu. E dödligt trött. och blev ut tråkad för typ 40 minuter sen.... Orättvist när någon hittar ens svaga punkter^^ Hittar man dom kan man komma långt.

Men ni får sova sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: