thetillie

Picknick på G

Kategori: Tillie

Heeeeej allihopa! saknat mig??


Haha Jag ska snart dra iväg på picknick med fina vänner. Vi vill hänga ute så mycke som bara möjligt nu. Vädret är lite blandat med sol och måln men med en extra tröja och mycke kramar så håller vi värmen iaf. Min midsommar va något dom bästa jag upplevt. haha Men tänker inte berätta nu, måste göra mig klar för picknick. Igår hade vi en trevlig och rolig dag oxå. Börja med att jag och sanna snackade i telefon som blev avbrutet pga lite batteri. men löstes fort med sladd;) 
Sen fick vi tjatat på Erik och Stefn för "brunch" på donken. Lite mys i solen och sen åkte alla hem. men ack så tråkigt vi hade och möttes upp nere vid Sociten för att lyssna på jazz. Prova på den nya mexikan restaurangen och hälsa på hos Alex.

Nu ska vi dra! Ha det bäst så hörs vi senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: