thetillie

Remember what you're staring at is me

Kategori: Helgen

Hade en mysig och trevlig kväll igår! Jag, Malin, Elin, Stefan, Chirra och Emelie satt hemma hos mig och hade trevligt. Lyssnade på musik och checkade YouTube och sjöng till gamla hitar från när vi va yngre.. Cyklade ner till stan och vi hade öl paus vid vajre soptuna.^^ Elin prickade så bra vajre gång vi skulle pausa!
Ner på krogen blev det två lakrishallon shots och en cider. (cidern va till mig så jag kunde skölja ner shoten, Lakris är inte min favorit)^^ Sen tänker jag inte minnas vad som hände. Synd krog rundan slutade som den gjorde. Dock bra slut på natten. Skön och det kändes 1000 gånger bättre. och vi fick hälsat på våran nya vänn Brevbäraren igen^^ Han måste ju tro vi e smått störda^^

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta fundera och tänka. Natten fick verkligen mig på andra tankar.

Sen blir det någon Asiatmat, Kungabröllopet och mys med Stef i min soffa antagligen. Imorgon bär det av till Göteborg och Pier. Så kommer inte träffa han på två dagar^^ haha OH NOOOO ;D

Ha det bäst tills nästa gång;)

Kommentarer

  • stefan säger:

    nooooo!

    2010-06-20 | 00:41:43

Kommentera inlägget här: