thetillie

Söndag, Dop och Bal

Kategori: Helgen

God kväll!

Idag har jag haft fullt upp. Fick stiga upp i ottan och hämta upp mormor för det va dop i Värö.. ASså jisses vad jag satt och längtade tillbaks till kvällen innan. För då hade jag lagt mig tidigare, lr iaf tillåtit mig själv att somna:P sjukt skön och soft kväll vi hade igår. Sanna Stef och jag. Vi tittade Remember Me och halv sov/myste till Wolfman, förutom Sanna som hel sov.^^ Båda två va riktigt bra. Men det va ju vad jag gjorde idag som jag skulle snacka om:P haha


Präst, Mina egna gudföräldrar, Elin, Linda Och Pelle




Dop i Värö, för en lite Elin. Söt som socker. Men dop är oerhört tråkigt.. Men det va fint och frida underhöll mig med massa skämt hela tiden^^ Och mormor som känner mig lite (men dock inte tillräckligt mycke) tog med sig toblerone som jag aldrig har gillat, men tanken va god;)
Sen åkte jag hem, duscha och fixa super nice god mat. Bacon nudlar och grönsaker. Malin har väckt en ny favorit hos mig, frösna grönsaker;)
Kolla lite på South Park och sen kom stefan hit och la sig i soffan hos mig. Sen mötte vi upp Malin och Daniel. För att checka in årets Studenter på Balen.


Min Kusin Ted och hans tjej

Sara och en tjej till:P

Halling

Och några knäppa favoriter^^

Sen va de pizza, Cod hos Daniel och kvällen avslutades hos Stef med en film..

Nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig i morgon på studenten. Vill väldigt gärna ha min långa klänning jag köpte förra sommaren, och inte använt än. Men vet inte om jag vågar^^ haha Blir att sova på saken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: