thetillie

Syrran är klockrenast EVER!

Kategori: YouTube



Frida ringer, jag sover.. JAg ringer upp hon svarar inte. Hon ringer igen.
-Hallå?
-Hur är de? hörde att du va sjuk.. du låter.. förskyld.
-Troligen halssfluss.
-haha du får åka till läkaren själv. för mamma och pappa ska till ögon läkaren.
- Stefan skulle nog åka med mig..
-ohhhhhhh

Ja det fortsätter så. haha  Men mer  prat om Carlos. Han verkar super rolig. Hoppas han kommer hit snart så man kan träffa han. Vi snacka även om hennes framtid. som är mer bestämd än min, men om mina planer går som jag hade tänkt. Vilket som troligen gör nu när Tjofsi vet om dom, (hon kommer tjata hål i huvudet på mig annars^^) Så är min mer lr mindre oxå bestämt. Då kan vi jobba tillsammans med samma saker fast på olika sätt... om inte jag fått allt om bakfoten.
Nu ska ungen i väg en vecka till och hälsa på sin boyfriend Carlos.. Japp som bäbisen i Hangover^^



Ja nu ska jag snart börja tvätta, sen ska jag till ABF och skriva på papper.
Ha en bra o solig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: