thetillie

Kent - En plats i Solen

Kategori: Tillie



Där inget är sig likt

Fast allt är likadant
När inget är sig likt
Vad är min tystnad värd
När inget är sig likt
Fast allt är likadant
När inget är sig likt
Vad är min tystnad värd

Har ni lyssnat på Kents nya album?  Jag har varit ett stort fan av Kent sedan min syster lärde mig lyssna på de (japp lärde mig, för jag tyckte det va värsta deppmusiken när jag var yngre) Vilket var runt 14-15 års ålder. Jag har varit på bara 2 konserter. Men båda var något att minnas. Nu har jag dock kommit ifrån Kent lite. Så har inte direkt väntat på albumet. Men så lyssnade jag på de idag. Och jag gillar det lite. Påminner mer om deras äldre, för jag vet att jag inte gillade de näst senase riktigt lika mycket, deet var så olikt de jag gillade med Kent. JAg gillade de, men inte lika mycke som de andra. Mina favoriter är B- sidor 95-00 och Hagnesta Hill. Jag känner att JAg kommer lyssna en del på Kent nu i sommar. När något andras lr något lite speciellt händer brukar jag lyssna på dom^^ Och nu verkar det ju hända en del^^


Här kan ni lyssna på En Plats I Solen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: