thetillie

Listaaaaaaaaaaaaaaaa

Kategori:

Senaste

Låt du hörde: Passagerare - Kent

Film du såg: Tojji Ståry 3


Mat du åt: Nudlar..

Kram: Stefan

Puss: Stefan...^^

Känslan: tycker väldigt synd om mig själv

Resa: Danmark

Glädje: Just nu? Alvedon fläkten och Cola...

Dröm: Vampyrer... katter och någon läbbig tjej.. haha

Person du träffade: Stefan

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Malin

Gången du åt 7-eleven korv: humm många år sen:P Men käkade en god kyckling  grej där natten till den 21;P

Gången du var utomhus: 40 minuter sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: humm Samma dag Tjofs kom hem från Jordenrunt resan. typ 2-3 veckor sen^^ Inte lätt när inga barn bor hemma längre;P

Saken du köpte: Cola och alvedon

Allmänt

Ska bli skoj:
Liseberg om några veckor och Bion på fredag

Ska inte bli skoj att: att åka till läkaren..

Sparar till: En vovve<3

Pålägg som gäller:
ost skinka och paprika

Önskar att jag var bättre på: CoD;D och spara^^

Dagens dryck: COLA!!!

Vad saknar du: Someone.. ;D Och de där vita linnet som e borta:O

Tre band/artister: hummmmmm.. Paramore Kent och kanske hummmmm vet inte..

Vad har du gjort idag: Tvättat Gnällt. Skrivit på papper gnällt och hämtat cykeln

Brukar du svära mycket: En dal ja. blir värre och värre:O


Hur tidigt stiger du upp: beror på. men försöker la vakna så jag kan stänga av kl vid 8..^^

På helgerna: Hoppas man att vännerna är lediga så man kan hitta på massa skoj hela dagarna!

Vad ska du göra ikväll: Äta mat och glo på film med Stef

Hur många timmar sover du per natt:
allt från 2 till 12:P

Vem är snyggast i världen: Väldigt många

Vad är det för veckodag: Vill säga torsdag. men Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att den va så jäkla klockren

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya hoddie från Y.A.M.D. och Mina svarta shorts

Byter gärna garderob med: Kenza faktiskt^^

Byxa eller kjol:
Byxa

Senast utlästa bok: Genom Dina Ögon. En bok från Steephenie Meyer. Riktigt bra

Mitt rum kan beskrivas som: Inte riktigt färdigt och stökigt:P

Mig själv med tre ord (just nu):Trött hungrig och steressad

Jag tränar:
för lite... aldrig....

Jag ville bli när jag var liten: Rik. Och Frisör

 

 

Eftersom jag är så himla tråkigt och gnällig idag så snodde jag listan från Kenza^^

Nu ska jag sätta på mig lite kläder så mamma och pappa slipper att vänta!

 

Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: