thetillie

We will find a way to make this last..

Kategori: Tillie

3 dagar kvar!

Jag har börjat uppvärmningen! HÖG musik, hopp, dans och sång! Värmer upp nacke, röst, ben och öron! En hel dag med musik som gör mig glad!

Det ska dansas med folk på  gator torg och spårvagnar i den underbart underba staden Göteborg!
Det var länge sen nu och jag har saknat staden som får mig att känna mig som något av en människa uppe på toppen av sammhället! (fast jag vet att jag är så mycke mer än de! tillsammans med mina nära och ännu mer kära här hemma!)
När jag går på gatorna käns det som om jag är med i en film, med musiken, dramat, kärleken och framtiden!
Göteborg är min framtid! När folk frågar om mina planer, mitt mål i livet. Göteborg! Jag älskar Göteborg på sommaren på vinterna och månaderna där imellan!
Nu ska jag njuta av stan, folket och musiken! Med min Malin och Emelie.

Dom jag ser mest fram emot att se är självklart Paramore! Dom andra "stora" banden kommer vi mest troligen lyssna på, fasten jag tycker att dom mindre banden är en smula bättre.



Så Göteborg! värm upp er! för nu kommer 3 småstads bor och ska försöka smälta in!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: