thetillie

22.03.10

Kategori:

Oro är lika med mardrömmar. 5 minuter in i min sömn (då man knappt sover men knappt är vaken) känner jag någon/något ta tag i min högra handled, drömmer någon sjuk dröm om någon mördare som dricker sprit, men inte kan dricka utan bara häller det i munnen sen låter de rinna ut.. börjar må illa och känner hur jag börjar reagera på trycket runt handleden, vaknar till riktigt. känner fortfarande trycket och vågar inte kolla, rädslan av att jag glömt låsa dörren och någon psyko är inne i mitt hem.. trycket släpper och jag vågar till slut kolla. ingen här. inga ljud inget. dörren var låst. mamma och pappa är den ända med nykel.. Oro leder till verkligare mardrömmar



Off till ABF några timmar. Sen hem sova. Hoppas på att Sailor Moon finns på min dator när jag kommer hem

Kommentarer


Kommentera inlägget här: