thetillie

ABF

Kategori:

Okej.. Im just saying, Det känns super meningslöst att sitta tillsammans med andra arbetslösa personer ocj kolla i en bok. Tjejen vi har som "ledare" är iofs riktigt bra och jag hade inte sagt nej till att få henne i en kurs. Men hela grejen känns dumt.. Men men Skönt att komma ut lite, kan jag behöva som Folke alltid sa när jag jobbade hos dom. VARJE dag^^

Hemma på lunch. En timma och en heeel kvart^^  Ska traska mig iväg ner till ABF som tur nog bara ligger på andra siden vägen <----där åt;)   Innan vi fick gå lyssnade vi på två  tjejer från skatteverket som snackade om skatteverket då, och då lite om svart jobb. Roligaste ever! Vågar inte riktigt skriva varför det va så skoj. Men så typsikt de människorna^^ haha Roligt iaf!

Nää nu får jag väl ta och bädda min säng lite... Fast tror jag kommer däcka i den så fort jag kommer hem. för mitt huvud börja banka lite extra nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: