thetillie

and do it, and, and, and, and DO IT!

Kategori: Helgen

Måste bara säga att jag har nog det seiöst snyggaste man kan ha på sig just nu.. mjukiskläder och mina snygga snygga SNYGGA klackar! (bara för att jag måste lära mig gå i dom^^) haha  Asså jag verkligen älskar dessa skorna, men har lixom aldrig använt dom ute, (jo en gång, men då åkte jag hem efter 20 min på krogen.. räknas inte) Hur ofta har vi fester man för det första får ha skor på sig, och sen där man står mesta delen av festen? svaret är för tråkigt, NOLL!


fejk tatto btw, Innan jag kom på den jag har nu^^


Aja när jag låg i badet fick jag post. :D Weiii ett paket! New moon! haha jag har haft filmen i någon månad på datorn, så igentligen onödigt. Meeen jag gillar extramatrialet man får. Ville haft den där filmen som heter något med bella med, det va mer matrial, men man fick posters klistermärken och sånt. inte såå intressant,  jag skulle ju iofs inte dö av att Jacob hängandes här någonstanns, hihi..

Jag sitter och drar mig för att slippa diska, tänkte att stefan kanske skulle komma hit senare.. Vet ju hur mycke han ÄLSKAR att diska;) Så tänkte vara den bästa av bästa kompisar och ge han lite disk^^ Mihih


Kommentarer


Kommentera inlägget här: