thetillie

Bosse på besök!

Kategori: Tillie

Har haft fin besök här idag! Först kom Stef och hjälpte mig hämta hem mina möbler från... ehmm Mio.... (rusta) ^^ Vi drog och åt på Sibylla. köpte en kruvgrej på ÖB och åkte och hämtade Bosse! Den söta mini gulliga hunden! Men såå söt! och han passade så bra här! Hihi
Vi fick skruvat ihop allt. Jag fick de enkla med bord och stolar. Stefan hade dock problem med soffbordet. Med all rätt. Det tog sig en stund och jag e rikigt tacksam att han hade tåla mod till de^^ För det blev Super nice! Får väl bara ta och köpa lite olja och olja in:P   Snackat med mamma och pappa. Hållt på att ramla av min pall för att jag kollade på min granna^^ hihi. Varit nere och handlat lite mat och så.
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN tvätta!  Det börjar bli riktigt tom nu garderoben. Blää haft samma jeans i typ en veckas tid nu^^ Får väl se hur det går. första gången jag tvättar här ju. Det ska nog gå bra. Ska även ta och städa lite här hemma. Ta upp det gamla soffborden på vinden och slänga glas.

Bosse bus


Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: