thetillie

Fortfarande Solsken! :D

Kategori: Helgen

God morgon!

Jag fortsätter att vakna tidigt pga ljust i min lägenhet. Men det gör inget jag somna så tidigt igår att det va lika bra att vakna tidigt.

Det blev inte mycke till städning igår. mitt humör va verkligen inte på top. Jag låg i soffan med en skål full med glass och kollade på The City. Sen vandrade jag den lååånga vägen hem till Stef där jag genast blev på bättre en stund. Hans mamma har köpt seriöst den sötaste lilla söta vovven EVER! Okej inte lika seriöst söt som Zita va. Men Strax efter. SÅ liten och så SÖT! Namnet är inte riiktigt bestämt. Men jag tycker Frasse. Lr kanske Bosse. Men Frasse. Jag kan inte lova att han kanske inte råkar lägga sig i min väska och jag går hem med han nästa gång..^^ Precis vad jag vill ha! en liten vove! Höra tassljudet mot golvet. Till och med att gå ut och gå med ha på tidiga mornar stör mig inte. Men men. Jag hoppas att mamma och pappa kommer bli så olyckliga nu när jag inte bor hemma längre att dom köper en! Saknar till och med mina fiskar. Men har ingen plats för dom här.
Vi kollade ju på Alic i underlandet igår! JAg har nog för höga förhoppningar, för jag blev lite lite lite besviken. Men den va Jääätte bra! Hade ju väntat på filmen i över ett år. Men lätt att jag kommer vilja köpa den när den kommer ut:)  Nu sitter jag och väntar på den 20de, då New Moon kommer dimpa ner i mitt brevinkast!^^

Nu måste jag seriöst städa upp lite innan mamma och pappa kommer^^  Det vaknas ju fest här ikväll. Och jag måste tagga.. För jag e inte alls sugen just nu. Men en Dusch lite smink och bra hög musik och det löser sig!

Later!

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Jag tar med mig en stor mängd tagg till dig också ikväll :), as sugen nu^^

    2010-03-06 | 15:29:06

Kommentera inlägget här: