thetillie

Fyndmagasinet

Kategori:

Haft en riktigt bra dag asså^^
Första stan och hämta nycklarna med syster. Hem fixa Tv^^Heeelt själv. vänta på att en gubbe skulle komma å fixa något. (som inte kom) Stefan kom hit och vi drog och köpte en längre sladd till tv. Och checkade in fyndmagasinet en stund.. Galet roligt ställe ändå! dom har ALLT!:D
Hem igen och fixa sladden till Tv och får la klart inte igång de:O haha Sen säger jag; Men har du bytat tillbaks sladden du ändrade? Stefan; Nää men det kan itne vara de (lr något liknande) Han bytar sladden och jag börjar skratta! jag hade rätt^^ haha  Vi kollar på 300. Mamma och pappa ringde <3 ahhh!!!! mamma halv gråter för att jag inte ska sova hemma. Mamma och Frida kommer i morgon, Pappa kommer kanske om han hinner hem i tid från kursen med jobbet.

Det är riktigt nice att ha en Stefan asså! Om ni får chansen att få en sån underbar vänn sumpa den inte! Det kan va bland det bästa som har hänt dig EVER! Lovar;D

Nu sitter jag och kollar American Idol! Det är mycke mycke bättre än Sveriges faktiskt^^

Later!

Kommentarer

  • steven säger:

    aaawe :D det gäller dig med!

    hehe mja så jävla fult med den sladden asså xD

    2010-03-02 | 00:05:31
  • Tillie säger:

    For EVER!!!^^ Jag e bättre än dig helt enkelt^^

    2010-03-02 | 19:58:56
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: