thetillie

I veddige

Kategori: Helgen

Heej! Sitter hemma i Veddige, hos mina föräldrar!  Sanna min sötnos skickade ett mess och fråga om hon fick komma och krypa ner hos mig för söndags mys! och självklart fick hon det! Och hon kom som send från ovan med pizza! <3 Älskade gumman. Vi låg/satt i soffan under täcket och åt tjötade skratta och vek oss. Sen ringde Stef och Danny oss på Skype så då låg vi och tjöta med dom, eller ja, dom tjöta med varandra och sanna och jag, Vi börja spela hängagubbe med Stef. :D hahah roligaste EVER!  Nu sitter jag som sagt hos mamma och pappa och kollar på skidor, har precis ätit köttbullar och potatis.<3

Jisses jag är så himla trött idag! Tror nästan det blir en hemma kväll idag. Fasten det hade varit skojigt att träffa mina snyggingar idag oxå! Får se när jag kommer hem. Klockan börjar ju bli en del.

Nu ska jag bli mer bortskämd av mammis och pappis.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: