thetillie

Latsöndag

Kategori: Helgen

Det blev ju som sagt gekås idag. Underligt att vara där en söndag. Men mysigt med en förmiddag med föräldrarna. Känner att jag bara tycker det är sååå mycke roligare att att umgås med dom, inte för att det inte va det innan, men nu saknar jag dom. Gjorde ju inte det innan när jag bodde hemma:P  Jag fick lite små saker av pappa och mamma, Som shampo, balsam (lite snobbigt här, har inte använt "billigt" shamop balsam på över 8 månader^^) tvål, en bh, en regn/vårjacka, ett nytt duschgrej, (får dock inte av det gamla, satt i badkaret tills händerna va helt röda och ömma:P) Lite matsaker, och godis^^    Sen jag kom hem har jag mest legat här i soffan och halv sovit försök komma på vad jag känner för å göra, så ska se Avatar, tror jag, och sen försöka vika lite tvätt.

Min riktiga frukost idag... Och det va inte ens gott.. såsen smaka blää!


här lite dåliga bilder på jackan^^ huvudvärken satte in när jag skulle ta dom, så jag orka inte ens försöka få bra kort, ni får helt enkelt se den när jag använder den;)



Avatar väntar inte på någon! Hörs ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: