thetillie

Mysväder

Kategori: Tillie

Asså jag gillar ändå när det regnar och så. Lite tråkigt vist. Men man kan stanna in med lite mer gott samvete, Ändå har jag varit ute och cyklat runt hela nedrans stan. Första va jag och 4 till nere på campus och fick lite info. Tror jag vet vad jag ska plugga till nu. Tror nästan jag vill bli de:O Nääästan helt säker!  Ska kolla upp lite mer om de där. Låter rätt skoj. Haha men nu får inget veta för jag bestämt mig för att plugga de, annars NEVER! mihihi

Har stor handlat idag. Nästan. Ganska mycke. Frukost saker. Och lite mat. Potatis ska jag äta idag<3 Handlat lite film på rea^^



Jag älskar Manga och sånt. Love love love, vet itne ens varför. Men vet att det började med Dragon Ball. som jag fick av min syster när jag fylde för många år sen. D.N.Agnel är iaf den jag har fastnat mest. sitter och väntar på nästa bok, har väntat i 2 år.... så nu har jag iaf filmerna^^  har massor med filmer av Hayao Miyazaki.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: