thetillie

Polis drama!

Kategori: Tillie

Säg iiiiiinte detta till mamma^^ Men jag bor nog inte i vääärsta säkra området ändå! haha Det va ett litet polsidrama här för någon timma sen!  Malin Chirra och jag satt och kolla på film. Hade öppet fönstret för att min lägenhet är lika varm som Sydafrika. Och då hör vi NER PÅ MARKEN! HÄNDERNA BAKOM RYGGEN!!  eller någon liknande^^ Och vi abra kastar oss fram till fönstret och står och glor. Vi och typ 5 st till runt om kring. Haha så himla fult ^^ 

Aja nu ska jag sova.

Ps. fick en micro av pappa när han kom hit idag! :D Bara stod där med en micro i handen och gav den till mig! :D Åhhhhh dom är fööör snälla!! I morgon ska jag dra till Kungsbacka med Stef! Han ska shoppa och jag ska vara smakråd^^ antagligen kommer det inte gå bra för vi har kanske inte samma smak i kläder^^ Många nej för mig och många MÅSTE PROVA! för han:P

Ps Igen! Malin skickade precis den här länken.. Antagligen var det det som hände här innan! ^^

Later!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Nejnej Tilde. När dom skrek så så slängde vi ju oss direkt ner på golvet med händerna bakom ryggen ;D

    2010-03-03 | 18:44:22
  • Tillie säger:

    Haha aaa just det! :D Sen sprang vi till fönstret för att kolla^^

    2010-03-06 | 09:43:01
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: