thetillie

Rec 2

Kategori:

Ikväll blev det andra halvan av P.S I love you. Sen så blev det Rec 2.. Hade klarat mig utan den! Men ja..

Mamma och pappa kom förbi. Synd dom inte stanna längre. Mysigt när dom är här. Kunde inte direkt kastat ut dom som va här.^^ Fick nära på ALLA mina skor!! :D <3 skor jag hade glömt att jag hade! Åhhhh låt det bli sommar, så jag kan börja använda dom!

09´s Favo sommar skor.

Innan Sanna kom hit, och innan Chirr och Kenny kom. Så va jag på ringhals. Jag skulle kunna skriva en novell om hur mycke Ringhals skrämmer mig, samtidigt som jag är väldigt intresserad. Men kort. Reaktorerna skrämmer mig. Det ser farligt ut. Det ger mig obehagliga känslor bara att se på bilder. Skulle la svimma om jag fick gå in och se dom på riktigt. Men det är ett intressant ställe! Och jag fick åka med snyggingen!! WEii haha!


InfoCentret på Ringhals.

Nu sitter jag och väntar på Greys, Och kollar på mina skor<3  Har precis värmt två(!!) kanelbullar pappa hade bakat en kväll. Jag fick en matlåda med MAKARONIPUDDING!<3 Den är självklart godast när den e helt ny gjord. Men OMG vad jag kommer njuta av den i morgon! MMMMMMUMS! Nästan så jag längtar.
Jag ska väl inte göra sååå himla mycke ikväll. Se Greys, kanske börja kolla på Cougar Town.  Och självklart LÄSA! Men boken är snart slut. Behöver tips på bra böcker! Vilken är din favorit?


Ps. You love me;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: