thetillie

Solsken!

Kategori:

God morgon på er! :D


Sitter här i min soffa och dricker min jucie och äter två äggmackor^^ Super bra start på morgonen, Skulle bara haft min mango te. Men det är kvar hemma i Veddige. Det va precis en gubben här och byte mitt lås. Han som hade bodde här innan hade tappat ena. Så jag fick en hel hög nya:P Det roliga när folk kommer hit är att nästan alla är helt anfådda eftersom jag bor högst upp. Så han va helt slut när han kom. Det är ännu en posetvi grej med lägenheten. Kommer får värsta kondisen och en riktigt beyonce rumpa^^ hihi.
Mamma och syrran ska komma när som helst. :O oh jisses måste gå och borsta tänderna ju!!!

Har ni någonsin sett Jerry springer? hahah det måste vara det sjukaste programet^^ Det är så jäkla skoj, och sjukt:P haha


Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: