thetillie

Tjofs/Fridolin/storasyrran/Frida

Kategori:

Tror inte jag har pratat direkt om min syster här i va? Fick tanken för att jag sitter här och saknar henne, och för att hon skrev till mig i natt och sa att hon vill ha min lägenhet i sommar en helg lr något sånt! Och OML vad jag saknar henne nuu! Jag vill att hon ska komma hit och titta på hur jag har det! Hon har lixom inte sett hur fint jag faktiskt har fått. fasten det är lååångt ifrån klart! Jag har faktiskt fått hem kläder som är hennes, Antagligen för att det låg bådas kläder i tvättkorgen hemma och mamma trodde de va mitt, Eftersom hon hade åkt på sin resa. Men det gör inget. Fasten vi är syskon så har hon en speciell lukt, luktar verkligen Frida, en lukt jag älskar! Varken mamma lr pappa har en direkt lukt, dom har la samma som jag, låter helt vrickat, men ni fat Vet att jag har snott hennes kuddar när hon inte har varit hemma och jag har saknat henne för att stilla saknaden lite grann. haha Men shhhhhh!!! Hon vet inte om de! så säg inget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: