thetillie

Today is where your book begins

Kategori: Tillie

Känns verkligen som om det är början på en perfekt vecka!
Vaknade efter att ha tryckt om klockan 8 gånger. Gick upp och tog med mig kudde och täcke till soffan. Checkade alla roliga och tråkiga sidor, till slut facebook. "Det snöar" stod det överallt.. kollar ut. Dom kunde lika gärna skrivit "Tilde gå och lägg dig! det är helt okej!" jaja^^

La mig rätt tidigt igår ändå. Började läsa Ljudet av ditt hjärta ännu en gång. Fick väl något av ett begär av romantik igår. Efter att ha snyfta igenom halva P.S I love you tillsammans med Sanna igår, fick jag inte nog av den där perfekta kärleken som beskrivs. Där dom inte går nog av varandra. Där vardagen även beskrivs så himla bra!

Nu ligger jag och väntar på min Tjofsi. Som jag sa början på en perfekt vecka. Mamma och pappa kommer hem ikväl. På lördag är det nästan planerat inflyttningsfest här.  Du är självklart bjuden;) haha Säg till att du kommer bara. Och på lördag är det finklädsel. Invigningsparty betyder glamour.  Så pojkar det blir Skjorta på er. Flickor klänning lr kjol.


Nu är min syster på väg så får väl ta och sätta på mig lite kläder:)

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: