thetillie

told ya

Kategori:

Det va länge sen det va så häär jobbigt att gå upp faktiskt! Rikigt jobbigt, så jag "försov" mig lite. Så nu e jag igentligen stressad.. Men jag orkar inte vara stressad idag. Jag är föör trött. rädd att jag ska somna sen på abf, haha det hade iofs varit ganska kul om jag råkat göra de^^

Sjukt roligt hade jag igår, dock e rösten då lite sådär idag, kanske därför jag inte går på hockey så ofta längre, bara så där vart fjärde år;P haha Men jääklar va nervös jag blev i sista perioden! och bara PAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG! så gjorde vi mål! HAHA SÅ JÄVLA NICE! det blev sudden och det va jävligt spännande heeela tiden, 19.53 gjorde vi Frölunda mål och van!! YEAH!  Weii hockey e skoj! Det är en riktig sport!


Jeklar måste sminka och klä på mig nu! haha Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: