thetillie

uttråkad

Kategori: Tillie

Borde inte vara uttråkad. borde tycka det är skönt att vara själv. Men uuusch va tråkigt jag har. Suttit och kollar på kort.

Från i sommras, Då va allt verkligen bra. Innan vi började glida ifrån varandra allihop. Vist nya vänner är oxå bra, men vi hade det verkligen bra i sommras, eller JAG hade det verkligen bra i sommras. Det var en tid jag trodde att det skulle förbli på det viset. Man tog ingen för givet, ändå viste man precis vart man hade dom. Sen kom hösten. Vintern.. en dag vaknade jag upp och insåg att inget var som i sommras. Jag skyller inte på något lr något. Livet är så, man glider isär, och flyter ihop ingen. Men vist händer det att man bara glider längre och längre ifrån varandra. Men inte är man ovänner för det. Man har bara förändrats.

Se vad som händer när jag är uttråkad och ensam på samma gång:P Det är farligt. Jag tänker för mycke och inser saker. Synd när det blir som det blir ibland.. Nä nu tänker jag vara nyttig/onyttig och gå ner till Hajen för å köpa något dumt och gott.. haha  Något lugnande^^

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: