thetillie

8 dagar kvar!

Kategori: Tillie

Hellooo!!!

Hur e lägen idag?  Här e allt bara fint, mindre energi än vad jag hade imorse. Men har städat hela dan, dock inte riktigt klar för att jag hade en paus, på ca 1 film och 5 South Park avsnitt plus mat"rast"^^ Men har tvättat oxå. Riktigt nöjd med dagen ändå, har fått mig ett antal skratt av stefans dag med^^ mohaha han har fått sig en helt egen COUGAR efter sig!! ;D
Sen kom Malin hit en kort stund, hon är på väg ner till Hässleholm på festival.. Ohhh vad jag önskar att jag hade haft pengar så jag kunde hängt med!! Men hon lånade min bil. Lite konstigt å låna ut den på de viste. MEn ääääh de e bara en bild! viktigast är att hon kommer fram och hem igen!  Ha kul för oss båda snygging! <33

Det är bara 8 dagar kvar till min syster kommer hem!! <33 Och jag ska stå längs fram när hon kliver av planet (och har hämtat väskan och kommit ut i vänthallen)  Heeelt sjukt vad jag saknar henne! Mamma har till och med sagt att jag börja prata som henne mer och mer, och jag har märkt av det själv ibland. haha:D

3år gamal bild på Tjofsi.

Nu ska jag ta och popa popcorn och lägga mig i soffan.. (igen) och kolla på mer South Park<3

Ha en nice kväll!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Cougar.... det är vad du vill tro i alla fall :P. Sov gott me dig ;)

    2010-05-27 | 21:17:37

Kommentera inlägget här: