thetillie

andraifemtetvåtusentio

Kategori: Helgen

God kväll!

De söta pojkarna har precis åkt hem. Det blev en skräck/zombie/virus film ikväll.

Så vad hände i helgen.?
Hade en riktigt bra fredag. God mat och gott sällskap. Mina nya skor som jag köpte samma dag va faktiskt underbart sköna att gå i. (även om jag när vi gick hem bytte till lågskorna jag hade med mig). Hade även den nya väskan. Orkar inte fixa några kort på dom nu, så imorgon kanske.

Fredagn började med att jag och mamma åkte till Kungsmässna. Jag köpte nya skor, väska, balsam och ett linne.
Hann precis hem och vända för att möta Malin nere på stan för en öl på krogarna. Hem igen och duscha fixa sminka och göra sig klar för en hel kväll. Stressa lite. Tog cykeln till Stefan, regn... Så det blev taxi från han till Niklas. Där grilla vi och drack och hade en trevlig sund. Sanna Stefan och jag gick ner mot stan, haha. Sanna du e för gullig. :D
Stefan och jag hamnade på nyfiken och tillslut kom de andra dit med. Även om det inte blev någon efterfest Blev det sent. Måste sluta stå och prata mitt i nätterna.

På lördan var jag bjuden hem till mormor på middag tillsammans med Sanna och hennes familj^^  Så Jag fick snällt gå dit. Dock kom mina baksmälla på vägen hem till mormor. Men fick i mig lite mat och efter rätt. Sen traska jag hem till Stefan, han bor ju typ på vägen^^ Låg och halv sov i hans säng halva kvällen. Erik kom senare och vi kolla på första Harry Potter filmen. haha  Blev en sen kväll.

Idag sov jag länge. drömde massa saker, trodde typ allt va verkligen med så blev lite inte rädd men något sånt, hade troligen varit bra om de hade hänt^^ Men men, låg och slöa i sängen någon extra timme innan jag började städa. Vek alla kläder som jag hade liggandes. Diska och skrura. Imorgon ska jag damsuga och torka av lite. Stefan och Daniel kom hit som sagt och kolla på film. KOmmer inte ihåg vad filmen hette. Va trött, fast ändå inte. Men gött å bara kunna ligga och slöa^^

Fick köpt ett Wii spel på tradera i natt iaf:D Ett av Resident Evil spelen. Kommer i veckan hoppas jag:D Ska bli skoj skoj!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på lite School Rumble. Känner inte för denna veckan, ABF är jobbiga och har slängt in något jäkla projekt som inte kommer hjälpa mig att få något jobb. förstår inte! Måste åka till pappa för att skriva ut papper oxå. SKulle ju gjort det förra veckan. Men men I veckan får det bli.

Förlåt för värsta lååånga inlägget. Ska försöka att inet göra de igen^^

Sov gott sötnosar! dont let the bedbugs bite you! (som Stefan så gulligt burkar säga^)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    haha ungefär som mina inlägg ;P dom brukar bli rätt långa! men visst var det en rolig fredag! :)

    2010-05-03 | 21:22:02
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/
  • Tillie säger:

    Hehe ja jag gjorde ett SAnna inlägg;) Ja jag hade riktigt skoj i fredags! får vi göra om! När exakt är det ni åker gumman?

    2010-05-04 | 12:33:12
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: