thetillie

Årets första Jordgubbe<3

Kategori: Tillie

Jag är lite anti att börja äta jordgubbar så här tidigt på vår/sommaren. För de e lixom inte "äkta" jordgubbar. haha sen ska man inte äta dom första fören på midsommar! Men jag kunde helt enkelt inte hålla mig när jag va å handla och det seriöst luktade jordgubbar! Så jag sniffade mig fram till dom och helt plötsligt så hade jag en låda jordgubbar i korgen!:O
Och dom va riktigt riktigt goda!
MEn jag ska bara äta en. för jag ska spara dom till i morgon när vi ska spela RE och kanske se tredje filmen med potter.


Okej en till men sen får de va bra! kommer säkert få köpa en ny låda i morgon och säga att jag inte åt upp den jag köpte idag... fasen! han läser ju bloggen! h*lvete nu måste jag hålla mig iaf ^^ haha




Nu ska jag ta och göra mig klar för att dra ut till Bua. Pappa ville ha hjälp och jag ska försöka tvätta min bil och klippa lite gräs och så:) Ha en super bra fortsättning på dagen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: