thetillie

dåligt bloggat

Kategori: Helgen

Heej hopp!

Sitter och väntar på posten! Måste få mitt kort. Tappade ju bort de i söndags, så Fick spärra de. För att göra en långhistoria kort, DEt låg i cykel korgen. Men hittade det försent. Så ja, väntar.

Min helg har mer lr mindre ut spelat sig i min soffa. I fredgas drog vi till Zorbas och käkade grekiskt. Och sen hem till mig för att glo på film. The Book of Eli. En riktigt bra film. Somnade väl vid halv 5-5. spelade när Erik och Stef åkt hem. Lördan väcktes jag brutalt tidigt (10) av Stef, för att åka till kungsbacka, dock fick jag ligga och mysa och vakna fram till 11 halv 12<3 Så kom inte hem fören 6. Duscha och slappa, vi gick ner till Hajen för å handla lite mat, blev en lång runda där på hajen, dom har gjort om, lr dom håller på. Roligt, jag fick Såpbublor, fast som jag egenligen betala själv. :D  Kolla på Resident Evil  och somnade nästan i soffa.^^

I går gjorde jag inte så mycke. Malin och Fillie kom med min bil vid 4. så satt ute och tjöta med dom ett tag. Piggade upp mig lite, kännde att söndan skulle bli totalt super värdelös Men med en nickokick blev allt bättre. Åkte till Mormor vid 5 och fikade. och träffa mamma och pappa<3 Sen körde jag till stefan och slängde mig i hans säng och kolla på harry potter. Nu har vi bara två filmer kvar.. Va ute och gick me vovvarna och sen åkte jag hem.

Idag händer inte mycke, väntar på kortet som sagt. Ska diska och laga lite mat nu.

Ha en Perfa dag!

Kommentarer

  • - JenU säger:

    Förlåt för sent svar, men har haft en lite bloggpaus, men nu är jag tillbaka =)



    Svar: Tack, det var supermysigt =)



    Kram♥

    2010-06-01 | 09:29:37
    Bloggadress: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här: