thetillie

Galen panna!

Kategori: Helgen

Vilken lyckat mysig super kväll!

Det blev mat, Kyckling gryta och ris och sallad på de! Vi satt och prata och hade roligt i några timmar. Sen flyttade vi oss till soffan och spelade Galen Panna, Efter någon timma lr så med spelet åkte killarna och köpte lite godis. Det blev Forrest Gump.
Folket försvann lite efter som, Hade varit en lång vecka för dom med jobb. allat utan för mig då;P När klockan va efter 12 åkte Sanna hem, så Stefan jag och Erik va kvar. Vi kollade på tv och tjöta och hade mysmys, Stefan följde mig halva vägen hem. Svårt att släppa iväg mig själv heeeela den långa vägen hem;P

När jag väl kom hem kom jag på att jag va tvungen att fixa sängen, hade ju tvätt tid idag, då tvättar jag allt jag har:P
Men det gick rätt fort. nu sitter jag och kollar på Dragonheart på 3an. mysig film tycker jag^^

Men ni får sova gott söta människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: