thetillie

home alone

Kategori: Tillie

Ahhhh Huvudvärk borde föbjudas... så länge det inte har med att man inte vill ha sex och skyller på de.. fast ja dumt, för sex botar faktiskt huvudvärk^^ haha  Men de suger med huvudvärk.. För nu kommer jag sitta själv hemma ikväll. Uuuuuuuusch så tråkigt. Men men Stef måste vila och sova så han blir pigg och kry i morgon ist!

Så vad är mina planer? ehh klockan e redan 8 ser jag nu!! :OWTF  Men mina planer är;
*Poppa Popcorn och spela Resident evil.
* lägga upp denna bilden

*Och visa en bild på skorna jag köpte i fredags. Så jävla goa att gå i.
Gnällde bara lite lite lite på slutet tror jag^^  Färgen på naglar är French Cancan från Mavala^^

* Föreslå ett förslag till Stefan om söndagens äventyr om han inte redan har några planer då! :D
*Springa ner och boka tvätt tid^^

Jag kommer nog blogga lite till^^ Men ha en bra kväll allihop! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: