thetillie

I never said i wasn't gonna tell nobody

Kategori: Tillie

Då har jag fått en ny granne under helgen. Och denna grannen (om det nu är han) såg rätt nice ut;) Jäääj något bra denna dan iaf^^ hihi

Ja mitt intrenet funkar igen!<3 datorn blir helt värdelös utan asså! Nu ska jag kolla på tv och sen sova. Imorgon ska jag åka till pappis<3 men innan dess tanka bilen FULL! Äntligen! min pappa är bäst i världen, vet inte vad jag hade gjort utan han. Men tänker inte skriva en massa! Tror han vet hur mycke jag älskar han!
Bästa mannen/gubben (<3) i mitt liv och tror ingen kommer kunna toppa han! hihi

Mamma är den bästa kvinnan/gumman så klart!<3 (men hon får snart en egen dag så tänkte ta de då;P)



Vi i danmnart i vintras!


Sov gott och dröm sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: