thetillie

Låg update.. sorry^^

Kategori: Helgen

God morgon alla fina!

Jag vaknade runt 8 för att jag fick en stor hög med reklam ner dampandes från brevlådan! OMG va rädd jag blev^^ haha. Aja men får la börja med vad jag har gjort i helgen.. Lr Jag tar vad jag gjorde igår först, sen i lördags sen i fredags, Lite tvärtom;D haha

Så Söndan. Vaknad med huvudvärk. Vilket vi kom överrens om senare att det inte kunde ha varit någon bakfylla eftersom den inte gick över fören idag. (eller i natt beror på hur man ser de^^) Men efter en dusch och lite kött klyft potatis, som låg på en bädd av paprika och gurka så mådde jag hyfsat och mötte upp Stefan Malin och Emelie vid hamnkiosken för glass, vi satte oss på scenen vid sociten och sola, spela kort och löste korsord. Satt där i några timmar. Fick nog lite färg.^^
Daniel kom och höll oss sällskap tills han jag och Stefan tröttna och drog upp till Kvantum och skulle köpa dricka, vilket slutade med att vi köpte korv med bröd och majs och åkte iväg till en äng och grillade. Super mysigt, dumt nog hade vi ingen filt med oss. Men de va helt okej.
Efteråt cykla jag och Stefan hit och kollade på Harry Potter 4, bara två filmer kvar nu. Tror inte jag lyckas få han att läsa dom;P haha (fasten jag tycker dom e bättre..) Hade svårt att hålla mig vaken. haha Men det e bara för att jag blir så bortskämd hela tiden^^



inte mö bilder, måste bli bättre på de..^^



Idag ska jag bara iväg till abf kl 13, hämta schemat bara typ. Ska kolla med pappa om jag kanske kan få tvätta bilen. annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Vänta till på onsdag, köpa biljetter. Måste åka till gekås oxå.  Och bara två veckor kvar till Tjofs kommer hem!!! :D Åhhhhh saknar henne väldigt mycke nu!

Kommentarer

  • Leia ♥ säger:

    Hej!



    Hur är det idag?? :)

    2010-05-24 | 16:21:01
    Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/
  • Stefan säger:

    wooh KalasWiener! ganska kul att de två socitets bilderna ser ut som en när dom ligger på det viset på bloggen :p

    2010-05-24 | 18:56:59

Kommentera inlägget här: