thetillie

seg startad

Kategori:

Jag borde väl inte gnälla på att jag är trött. kunde lagt mig tidigare. Och det finns faktiskt dom som jobbar, Jag är tyvärr ingen av dom... Men jag ska till ABF om 45 min.

Mår inte dåligt längre, och när jag väl somnade sov jag hela natten. Drömde dock en massa skumt:P Jaja
Jag var med Malin Sara och Emelie igår. Vi började kolla på "dumpa honom" Har sett den en gång innna, och orkade itne se klart, så drog hem vid 10. Mådde illa, Kolla på prinsessan och grodan. Började måla. Nu är det svårt att lägga mig ifrån de. Men måste sminka mig och byta kläder, från mina goa shorts till vanliga byxor.. tror dock jag kör leggins idag, för jävla trött för att bry mig ärligt talat:P  Verkligen perfekt film väder idag. Men Måste fan rycka upp mig lite nu, ska hem till mormor med mamma idag. Tänkte ta en sväng i "skogen" idag med. Ska försöka fixa så jag slipper gå fram och tillbaks till abf idag med, Har ett möte nu kl 10, sen ett kl 14.

Nu måste jag sluta annars blir det en novell till här och det vill vi ju inte^^

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: