thetillie

skit

Kategori:

Usch denna dagen blev inte alls vad jag hade hoppats på. och nu  ejag väldigt lätt retad, inte för att jag är sur lr något. Men när sånt här händer blir jag alltid lixom mindre glad. DEt suger hårt de här! Va på strålande humör hela förmiddagen! och nu e de bara skit! usch usch usch!

Imorgon ska vi på studiebesök på nilsongroup. Sen ska jag kanske till Falkenberg med mormor..
Träffa malin på stan. SEn får vi la se vad som händer, Blir troligen ut gång på onsdag.:)

Funderar på att kolla på en film eller spela.. känner inte för något av de egentligen. Men kan inte sitta lyssna länge till på den här skit musiken och bara låta kvällen försvinna som igår......

Ha en bra kväll allihop! hoppas inte ni blev lika nere som jag efter detta tråkinlägg^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: