thetillie

skräckdrömmar och huvudvärk

Kategori: Tillie

Hej hej hallååå!

Morgonen har varit konstig, vaknade halv 7 tror jag? men somnade om innna jag kom på att jag hade vaknat typ, vaknade igen kl 9 dö trött så klart för att jag somna om. Kolla på Zombieland och somnade igen, drömdde sjuka mardrömmen. den va helt skum, men den va inte mardrömm fören i slutet.
Stefan å jag va här, sen helt plötsligen va i vi tyskland (nu händer månnga saker på samma gång!..) Men på samma gång var vi med Sanna och Elin där odm är! SAMTIDIGT kommer Chirra och säger att han är i tyskland (med oss) och köper öl. två sekunde efter kommer folket jag och Malin va på Cypern med och börjar ta massa kort med blixar och skit. och dä på ligger jag i soffan med stefan och kollar på film... varpå jag "börjar se konstigt och ser en "skugga" som går fam och tillbak vid divanen och försöker försöker skrika, men det går itne och rösten bara förvsinner, och jag får ont i huvudet, (nu e jag samtidigt på väg att vakna till lite var av drömmen är mer verklig)..

haha mådde sjukt dåligt när jag vaknade efter de^^ Men ja allt va ju bara en dröm. men de sista va så verkligt, ljud och allt, men antar att vissa ljud kom ifrån grannen och andra från tv^^ Allt har en förklaring:P Men tror det va för att jag komma på hemsökta hus i natt. göra dom 3 Den, Dammsuga, Damma och Diska^^

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: