thetillie

16 november 2010

Kategori: gammalt i arkivet

Hej och hallå.

Ska börja fixa lite kvälls mat. Är så sjukt hungrig, min matlust försvann helt innan idag. Men nu är den nog tillbaks en stund igen. Så det blir våfflor med grädde å sylt.
Kom precis hem från pappa, där jag va å byte till de hemska vinterdäcken. åh vad jag längtar tills jag ska köpa nya dubbfria vinter däck.. Mamma svängde förbi och jag fick nya Cosmopolitan. Skulle egentligen varit ute hos dom å käkat kvällsmat, men jag kände inte alls för det idag. Haha mycket jag har kännt för å haft lust till idag? Nej inte alls. Jag bakade nya chokladmuffins för jag misslyckades med dom jag gjorde igår^^ Sen har jag bara spelat WoW och kollar på nya avsnittet av Gossip Girl. Neej nu kurrar det i magen så vi hörs. Måste berätta om mina planer om en vecka eller två i Schweiz! :D Det finns väldigt mycker posetivt med en syster som har kille i ett annat land! ;)





Jao jag kan åka oxå, har kunnat de i 20 av mina 22 år;) (för att få skryta lite)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: