thetillie

2 November 2010

Kategori: Tillie

Tjena!

Nepp jag har inet dött. Bara kommit efter med allt i mitt liv lite. Plugget städningen och mig själv. :P Jag har mil långa listor på vad som måste göras.. och jag ligger jordklotet runt efter. Just nu sitter jag i Veddige. Och fryser sönder. Det är så sjukt jävla kallt i det är huset att man får frost skador så fort man sätter foten innanför.. haha

Idag fyller min älskade pappis år!
Han börjar bli riktigt gammal nu. Hela 55 höstar/vintrar! Men ähh det är ingen ålder. och jag hinner inte åka ut hit  igen ikväll. Mamma och Frida hann inte heller fira så det får bli senare.

Men nu skas jag fortsätta läsa här. Sen hoppas jag mormor och mamma kommer tillbaks snart, dom har åkt iväg till skroten för schopping av garn och tyg. :) Så jag hinner handla baka å städa och plugga hela natten. Vill typ inte lägga mig i kväll. för ännu en natt ska jag få sova själv i den där jäkla stora sängen.. Men finns tydligen inget jag kan göra åt saken.


Men ni får ha en super mysig dag! Jag håller på att fila på ett inlägg som kommer upp under dagen. En bekännelse mer. ;D en lite ledtråd... detta är väl snart jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: