thetillie

Dröm resan just nu kanske?

Kategori: Tillie

Sitter å kollar på vad som hade kunnat bli den perfekta julklappen till mig. En sol resa till Miami.. Men det prefekta hotellet. Fy fan vad jag längtar bort! Längtar till lite spänning, massa nytt folk å sak å göra hela tiden. Ryma iväg från verkligenheten i någon månad eller 5..
Men är det rätt att rymma ifrån allt så fort man blir less på de? Rymmer man så är ändå verkligenheten precis bakom en och väntar. Så rymma eller fly går aldrig. Men kan kan skjuta upp den lite. Bara man förstår själv att man måste ta i tu med det.
Jag skulle mest bara komma bort några veckor för att komma tillbaks som mitt starka självklara jag igen. Ibland får jag känslan av att jag har tappat bort mig själv lite och inte minns allt det jag va. Vilket kan vara svårt att hitta tillbaks till ibland. Hur många påminner en om hur man en gång varit? eller hur bra man är? Jag är dålig på att tala om för dom jag älskar hur bra å fantastiska dom faktiskt är. Jag tänker det ofta när jag träffar dom, men säger det inte högt så dom hör. (läster ni nu så är ni jävligt fantastiska och jag älskar er!)
Nää nu skriver jag tråkigt igen^^ Men nu ska jag ta å fixa lite käk, sen ska jag baka en kaka eller kanske cupcakes^^

Ikväll ska jag muntra upp mig med att kolla på BödaCamping och kanske en film.  Imorgon ska jag byta till dom hemska vinter däcken hos pappa och städa hela dan, ska försöka plugg lite med det är ju bara en vecka kvar till det stora provet:O Fy fan va nervös jag är, kommer säkert att gråta så fort jag är klar, just för att det kommer va så skönt att det är klart^^ haha


På den gamla goda galna tiden^^ Mitt fina hår och de där linnet jag fick av frida!
undra va fasen jag har det, de va så fint. (läs visade upp mina bröst på bästa sätt;D) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: