thetillie

eller? :D

Kategori: Tillie

God morgon alla människor!

När och om Stefan och jag kommer flytta ihop någon gång i framtiden så tror jag att det kommer bli riktigt nice^^ Jag klagar inte alls på att göra frukost till han när han duschar å gör sig i ordning. Speciellt inte om jag kan gå å lägga mig sen igen efter att han har åkt^^
Idag fixade jag VildaVästen Pannkakor! (amerikanska dårå) Så jävla gott det är!



Nu ska jag spela en stund sen ska jag ta å göra fint här hemma. Ska se om jag kan få tvätt tid med. Ikväll ska jag träffa min andra älskling Malin! Linus skulle hänga på oxå, så blir la en fika på stan;)

Måste seriöst komma igång efter den här jäkla förskylningen, för detta håller inte! Va helt slut när vi hade varit på Gekås igår. Måste fixa detta. Någon som känner för å byta lungor?^^ så ska ner till Rusta sen å se om jag kan hitta en låda eller två.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: