thetillie

En promenad ner till havet?

Kategori: YouTube

Det är så jäkla fint ute! Solen lyser å det är bara vackert, Dock jäkligt kallt. Men eftersom jag inte har något annat å göra idag kan jag la lika gärna sätta på mig min vinter stövlar å mössan å traska ut en sväng? kanske promenera upp till Garden Center å köpa två julstjärnor, Dom är så fina, önskar nästan man kunde ha dom året om.^^

Nu kommer la ni undra, men ni måste bara se den här söta kissekatten. Jag har aldrig varit ett stort fan av just katter eftersom jag alltid har varit super allergisk mot just katter, så har lixom bestämt mig för att jag inte gillar dom eller tycker dom är söta. Men eftersom min kille gillar katter har jag börjat mjukna lite mer och mer och mer.. och efter att ha sett denna lilla super söta socker bit vill jag ha just en liten kissekatt! :D



Nu ska jag iväg å möta min syster som kom hem från Spanien igår kväll. Lite avis på henne som måste resa runt för att få träffa sin Carlos.
Men å andra sidan får jag träffa min Stefan när som helst vilket är bättre<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: