thetillie

Hemmakväll

Kategori: Helgen

Idag får det bli en hemma kväll. Skulle gått på bio med min syster, Saw 3D. Men jag ringde för å checka vilken tid å så, då lät hon och mamma som två killar som precis kommit in i målbrottet. haha Så vi ska ta å gå på Harry Potter i veckan istället;D Vilket ska bli hur skoj som helst, har nämligen en liten förälskelse till dessa trollkarlar, och har haft sen jag läste första boken första gången (jaa jag vet nörden själv har läst dom fler gånger...^^) Och jag har längtat efter denna jäkla filmen! och så kommer den i två delar så kommer ju längta ihjäl mig till sommaren då sista delen kommer ut!! :D

Idag har inte mycket hänt, jag har varit riktigt tråkig. Stefan å jag började med frukost på Veras Café. Sen hem till han för å hitta på något. men ja, jag va tråkig och låg i sängen under filtar å halv sov. Känner mig riktigt jävla tråkig nu, men jag har ingen större lust till något alls just nu. Det brukar inte locka speciellt mycket att ligga i sängen hela dan och bara sova bort dagarna. Men nu är det typ det ända jag känner att jag orkar göra. Inte så att jag är nere eller deppig eller något sånt, bara tappat lusten lite. Det händer väldigt lite just nu. Träffar typ ingen och söker jobb så mina fingrar blöder. Nu när kursen är slut så har jag seriöst nada å göra på dagarna. Försöker att samla ork till att röja i mina hemska katastrof garderober... Fy och blä. Nä nu ska jag nog se en film.. eller kanske redan lägga mig å sova. Den här dan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. 
Imorgon ska jag iaf hem till mamma å pappa å syster. Saknar dom lite faktiskt. Iaf mamma som jag inte träffat på lääänge nu.

Tråkigaste bloggen EVER nu! men det kommer nog snart. Ska ju faktiskt ha en helt egen julgran för första gången, så det kommer nog bli ltie roligare, Julen gör mig alltid gladare. Jag älskar faktiskt Julen, och vintern tycker jag är mysig!
Tråkigt att jag har en pojkvänn som hatar vintern väldigt mycket. Okej jag älskar sommaren lite mer, men jag tycker fortfarande om vintern, jag gillar snö å lite kyla ibland. Sen iofs är det riktigt trist med västkusten vinter.. Men fjällvinter<3



Älskade Sälen (2009)



Nä ha en bra kväll kommer kunna sitta här i timmar å skriva känner jag nu. inte bra:D haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: